BMW ALPINA B7

BMW ALPINA B7

Samochody z Japonii importowane przez firmę Raj Auto charakteryzują się nienagannym stanem technicznym, niskimi udokumentowanymi przebiegami oraz bogatym, luksusowym wyposażeniem. Są to bardzo zadbane wersje, produkowane na indywidualne zamówienie.

Mam przyjemność zaoferować na sprzedaż wyjątkowy samochód jakim bez wątpienia jest BMW Alpina B7.
Unikatowa ALPINA B7 E65 i to w oryginalnym, jedynym w swoim rodzaju kolorze Alpina Blue.
Jest to egzemplarz nr. 163 ze 170 wyprodukowanych – istna gratka dla Kolekcjonera, tzw. “must have”!
Auto zarejestrowane w nieoficjalnym rejestrze Alpiny https://www.alpina-archive.com/?p=13209&nmt=B7L-163
Model B7 oparto na BMW 745i, który posiada 4,4-litrowy silnik V8, osiągający standardowo moc 333 KM.
Istotną modyfikacją wprowadzoną przez Alpinę w silniku jest dodanie sprężarki mechanicznej.
Dzięki temu moc samochodu wzrosła do 500 KM a moment obrotowy do 700 Nm.
Auto rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 4,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 311 km/h.
Samochód świeżo sprowadzony przez naszą firmę z Japonii od pierwszego właściciela.
Alpina opuściła fabrykę w 2007 roku odkąd przejechała niecałe 60 tysięcy kilometrów.
Przebieg samochodu udokumentowany jest Certyfikatem Eksportowym.
Auto w stanie kolekcjonerskim, technicznie i wizualnie.
Oferowane BMW Alpina B7 to samochód wyjątkowy dla Wyjątkowego Klienta!
Serdecznie zapraszamy!

Model B7 został przez specjalistów z Alpiny oparty na modelu BMW 745i, który posiada 4,4-litrowy silnik V8, osiągający moc 333 KM. Tutaj Alpina zaimponowała dodaniem sprężarki mechanicznej dzięki czemu moc podniesiona została do imponujących 500 KM a  moment obrotowy wzrósł do 700 Nm. Seryjna 7 mka o znacznie wyższej konfiguracji silnikowej 760i/Li wyposażona w jednostkę V12 oferuje jedynie 445 KM i moment obrotowy 600 Nm.

Model B7 by Alpina nie tylko oferuje większą moc i o 150 kg mniejszą masę – daje kierowcy znacznie więcej niż 760i/Li przy czym samo słowo “Alpina” czyni ten egzemplarz ekskluzywnym i wyjątowym.
Główną różnicą pomiędzy tymi dwoma silnikami jest to, że silnik Alpiny jest doładowany sprężarką mechaniczną. Jednak Alpina nie dokręciła po prostu standardowej sprężarki do silnika BMW. Blok silnika jest podobny do wersji BMW, ale jest wykonany według specjalnej specyfikacji Alpiny. Wał korbowy jest kuty, a nie odlewany, i zastosowane zostały lekkie tłoki firmy Mahle. Sama sprężarka jest także unikalna i została przez Alpinę opatentowana.

Według Alpiny B7 rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy, 5,1 sekundy w wersji Long. Najwyższą prędkością zgłoszoną przez Alpinę jest 300 km/h, jednak w teście prędkości magazynu Auto Motor und Sport w Nardo B7 osiągnął imponujące 311 km/h. Podczas późniejszych testów (nieoficjalnych)  prywatny posiadacz Alpiny jechał B7 z prędkością 325 km/h.

Alpina zawsze dawała coś więcej niż BMW Motorsport. W modyfikacjach tej renomowanej i nadającej swój własny VIN, niemieckiej firmy nigdy nie chodziło tylko o osiągi sportowe i rekordy prędkości. Wyznacznikiem jakości była również wygoda i użyteczność samochodu w trasie z jednoczesnym, odpowiednim zapewnieniem osiągów. Auto jest w skrócie luksusowe, ekskluzywnie wykonane, indywidualnie wystylizowane zachowując przy tym styl i klasę. Ten egzemplarz wyróżnia się pod każdym względem.

Na życzenie Klienta dowozimy samochód w dowolne miejsce w kraju. Koszt to 2 zł za kilometr.

Na wszystkie sprzedawane przez nas samochody wystawiamy fakturę VAT 23% a podana cena jest kwotą BRUTTO. Rejestrując samochód na firmę zyskujesz 23% jego wartości. Kupujący zwolniony jest również z opłaty skarbowej.

Na wszelkie pytania chętnie odpowiadam telefonicznie od godz.8.00 do 22.00.
Przed przyjazdem proszę koniecznie potwierdzić telefonicznie dostępność samochodu!

Raj Auto Gliwice

Luksusowe, europejskie Mercedesy sprowadzane z Japonii charakteryzują się bardzo bogatym wyposażeniem, wyjątkowo niskim przebiegiem oraz nienagannym stanem technicznym.

Japończycy uważają bowiem, że posiadanie samochodu wyprodukowanego przez niemieckiego producenta  dowodzi o wysokim statusie materialnym. Dla podkreślenia swojej pozycji, Japończycy kupują auta z kierownicą po lewej stronie. Takie umiejscowienie kierownicy wynika z mody i jest dla Japończyka synonimem luksusu i nieprzeciętnej majętności właściciela, który mógł sobie pozwolić na sprowadzenie auta z Europy, ponosząc koszt wysokich opłat celnych.

Japonia to dobry kraj na zakup samochodu, za względu na bardzo restrykcyjne przepisy dotyczące stanu technicznego pojazdów. Przegląd jest tam długi, bardzo dokładny i drogi.

Niski przebieg  związany jest nie tylko z tym, iż Japończycy do pracy dojeżdżają metrem, ale właśnie z lokalizacją kierownicy niedostosowaną do ruchu lewostronnego obowiązującego w Kraju Kwitnącej Wiśni. Przejazd przez bramki na autostradzie czy parkingu wiąże się niewątpliwie ze stresem i dlatego Japończycy używają swoich luksusowych, europejskich aut jedynie do wypadów w czasie weekendów.

Nienaganny stan techniczny oferowanych przez nas Mercedesów to zarówno skutek pedantycznego dbania użytkownika o swoją luksusową limuzynę, jak i wynik obowiązku wykonania raz na dwa lata przeglądu technicznego, którego procedura jest wyjątkowo rygorystyczna. Warto też zauważyć, iż przebieg w sprowadzanych z Japonii Mercedesach nie budzi żadnych wątpliwości, gdyż uwiarygodniany jest poprzez tzw. dokument wywozowy. Powstaje on na podstawie oficjalnych wpisów w Ministerstwie Transportu i zawiera dokładny przebieg z dwóch ostatnich przeglądów.

Jeżeli chcesz się cieszyć z zakupu Mercedesa sprowadzonego z Japonii, prosimy o kontakt z naszą firmą.