Porsche Panamera

Marka Porsche
Model Panamera Turbo 970
Cena TEL: 502 411 411
Rok produkcji 2009 rok
Przebieg 40700 km
Pojemność silnika 4806 cm³
Rodzaj paliwa Benzyna
Skrzynia biegów Automatyczna

Porsche Panamera Turbo 970

Nr nadwozia
WP0AC2A76AL090516
model
Panamera Turbo 970
Data produkcji
08.10.2009
Rok modelowy
2010
typ handlowy
970430
Kod silnika
4870
Kod przekładni
C7050
numer napedu osiowego
7C
Wyposazenie
BN
kolor dachu
1A
Kod koloru dywaników
6Y0
kolor zewnetrzny / numer koloru
1A / M9Z
Nr ukladu foteli
DAO
Liczba wniosków Z
0
Nr wypos. podst.
Cecha
 
Nazwa
Norma emisji spalin
162
Norma emisji spalin LEV-2
Ustawianie lusterek zewnętrznych
261
Lusterko zewnętrzne, elektrycznie składane, automatycznie przyciemniane, z pamięcią
Lewe lusterko zewnętrzne
263
Szyba lusterka zewnętrznego, lewa, płaska
Lewe lusterko zewnętrzne
284
Szyba lusterka zewnętrznego, prawa, wypukła
Rodzaj napędu
339
Napęd na cztery koła
Zmieniacz płyt CD / odtwarzacz płyt CD
693
Zintegrowany zmieniacz płyt CD/DVD
Wkładki
821
Aplikacje dekoracyjne, drewno orzechowe
Listwy progowe
598
Listwy progowe, szczotkowane aluminium
czujniki parkowania
638
Sygnal.przy parkowaniu przód, tył i kamera cofania
Działania mające na celu wytłumienie wnętrza
171
Pakiet akustyczny, USA
Klasa wagowa tylnej osi
71Z
Bez określenia klasy wagowej dla tylnej osi
układ utrzymywania prędkości
454
Układ utrzymywania prędkości
Wyściółka podsufitki
594
Podsufitka, alcantara
Reflektor główny
604
Bixenon Top i dynamiczne światła kierowane
Bezpieczne lusterko wewnętrzne
276
Lusterko wewnętrzne, automatycznie przyciemniane
Strefy klimatyczne
182
Kraj o gorącym klimacie
Wentylacja siedzenia / siedzenie z funkcją masażu
542
Aktywna wentylacja siedzeń przednich i tylnych (wraz z ogrzewaniem siedzeń)
kierownice
844
Kierownica wielofunkcyjna, gładka skóra
Systemy kolumn kierowniczych
656
Kolumna kierownicy, z elektryczną regulacją wzdłużną i wysokości z pamięcią
System nawigacji
672
-2008 PCM 2, 2009- PCM 3 system nawigacji Offroad.
Koła
415
Koło Panamera Turbo 19″
opony
231
Opony ZR 19″ (255/45, 285/40)
 
021
Tarcza, zestaw wskaźników, kolor czarny/srebrny
 
051
 
 
081
Zbiornik paliwa 100 l
 
098
Wersja dla lewostronnego układu kierowniczego
 
130
Napisy w języku angielskim
 
189
 
 
190
 
 
1Z5
 
 
218
Uchwyt tablicy rejestracyjnej, wersja 4
 
220
Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu 40%
 
250
Skrzynia biegów PDK (podwójne sprzęgło)
 
268
Czujnik deszczu
 
288
Układ mycia reflektorów
 
351
Zawieszenie pneumatyczne z PDCC
 
379
Lewe siedzenie komfortowe, 14-zakresowe
 
380
Prawe siedzenie komfortowe, 14-zakresowe
 
426
Bez wycieraczki tylnej szyby
 
434
 
 
440
Funkcja anten kierunkowych
 
446
Ozdobna osłona koła, wklęsła z kolorowym herbem
 
464
Komfortowe ciśnienie powietrza Lowspeed USA
 
465
Tylne światło przeciwmgłowe, lewe
 
476
Porsche Stability Management (PSM)
 
482
Układ kontroli ciśnienia w oponach, RDK 433 Mhz
 
484
Wersja dla USA
 
525
Immobiliser, centralny zamek, 315 MHz
 
534
Układ alarmowy 433 Mhz
 
536
-07 syrena układu alarmowego i czujnik pochylenia 08- syrena układu alarmowego
 
537
Sterowanie pozycją siedzenia siedzenie komfortowe, lewe
 
538
Sterowanie pozycją siedzenia siedzenie komfortowe, prawe
 
553
Wersja dla USA i Kanady
 
556
Pasy bezpieczeństwa w kolorach podstawowych
 
560
Zaawansowana poduszka bezpieczeństwa
 
565
Poduszka bezpieczeństwa w oparciu tylnego siedzenia
 
567
Przednia szyba w górnym obszarze mocno przyciemniana
 
573
Układ klimatyzacji
 
585
Uchwyt na napoje
 
605
Diodowe światła do jazdy w dzień
 
607
Pilot do bramy garażu „Homelink” 315 Mhz
 
615
DVD, system nawigacji, Ameryka Północna
 
619
Instal.do tel.komórkowego (BLUETOOTH) bez konsoli
 
625
Porsche „entry and drive””KESSY”
 
642
Funkcja start-stop
 
644
Przycisk centralnego zamka z tyłu
 
650
Elektryczny dach odsuwany
 
658
Układ Servotronic
 
664
ORVR
 
665
-2008 PCM 2, 2009- PCM 3 moduł podstawowy z radiem.
 
680
Procesor dźwięku BOSE
 
686
Odbiór radia SAT XM (SDARS)
 
70Z
 
 
712
 
 
760
 
 
786
 
 
810
dywaniki podłogowe
 
830
Tylne siedzenia Basis (40/60) Komfort
 
862
Elektryczna roleta na tylnej szybie
 
868
Roleta osłaniająca przestrzeń ładunkową
 
870
Uniwersalne złącze Multimedia
 
912
bez tabliczki znamionowej
 
943
Obicia tylnych siedzeń, skóra/skóra/skóra skóra gładka
 
970
Wyposażenie wewnętrzne, dwukolorowe
 
981
Wyposażenie skórzane, bez obicia siedzeń
 
983
Obicia przednich siedzeń, skóra
 
991
Moduł poduszki bezpieczeństwa, skóra
 
998
Skóra, naturalna
Rodzaj szyb (oprócz przedniej szyby)
863
Szyby atermiczne przyciemniane
Mechanizm zamykania pokrywy tylnej/ pokrywy z tyłu
867
wspomaganie zamykania pokrywy tylnej
ogrzewanie siedzeń
343
Regulowane ogrzewanie siedzeń, z przodu i z tyłu

Kontakt

Na wszelkie pytania chętnie odpowiadamy telefonicznie od godz. 8.00 do 19.00. Zapraszamy do kontaktu!

Dowóz

Możliwy dowóz samochodu w dowolne miejsce w kraju. Koszt to 4 zł za każdy przejechany kilomter.

Formalności

Po sprawnym dokonaniu formalności i płatności możliwy jest natychmiastowy wyjazd zakupionym autem w dniu zakupu!

Faktura

Na wszystkie sprzedawane przez nas samochody wystawiamy fakturę VAT 23% a podana cena jest kwotą BRUTTO.

Luksusowe europejskie Mercedesy

Luksusowe, europejskie Mercedesy sprowadzane z Japonii charakteryzują się bardzo bogatym wyposażeniem, wyjątkowo niskim przebiegiem oraz nienagannym stanem technicznym.

Japończycy uważają bowiem, że posiadanie samochodu wyprodukowanego przez niemieckiego producenta dowodzi o wysokim statusie materialnym. Dla podkreślenia swojej pozycji, Japończycy kupują auta z kierownicą po lewej stronie.

Takie umiejscowienie kierownicy wynika z mody i jest dla Japończyka synonimem luksusu i nieprzeciętnej majętności właściciela, który mógł sobie pozwolić na sprowadzenie auta z Europy, ponosząc koszt wysokich opłat celnych.

Japonia to dobry kraj na zakup samochodu, za względu na bardzo restrykcyjne przepisy dotyczące stanu technicznego pojazdów. Przegląd jest tam długi, bardzo dokładny i drogi.

Niski przebieg związany jest nie tylko z tym, iż Japończycy do pracy dojeżdżają metrem, ale właśnie z lokalizacją kierownicy niedostosowaną do ruchu lewostronnego obowiązującego w Kraju Kwitnącej Wiśni.

Przejazd przez bramki na autostradzie czy parkingu wiąże się niewątpliwie ze stresem i dlatego Japończycy używają swoich luksusowych, europejskich aut jedynie do wypadów w czasie weekendów.

Nienaganny stan techniczny oferowanych przez nas Mercedesów to zarówno skutek pedantycznego dbania użytkownika o swoją luksusową limuzynę, jak i wynik obowiązku wykonania raz na dwa lata przeglądu technicznego, którego procedura jest wyjątkowo rygorystyczna.

Warto też zauważyć, iż przebieg w sprowadzanych z Japonii Mercedesach nie budzi żadnych wątpliwości, gdyż uwiarygodniany jest poprzez tzw. dokument wywozowy. Powstaje on na podstawie oficjalnych wpisów w Ministerstwie Transportu i zawiera dokładny przebieg z dwóch ostatnich przeglądów.

Masz pytania?

Na życzenie Klienta dowozimy samochód w dowolne miejsce w kraju.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiadamy telefonicznie od godz. 8.00 do 19.00.
Przed przyjazdem proszę potwierdzić telefonicznie dostępność samochodu.