FAQ
Czym jest FAQ?
To najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
Na tej stronie znajdziesz na nie odpowiedzi!
W momencie wrzucenia przez nas samochodu w zakładkę „Nadchodzące” czas do jego przybycia to około 3 miesiące. Czas transportu zależy od miejsca zakupu i harmonogramu wysyłki. Zazwyczaj średni czas transportu to około 3 miesiące. Należy mieć na uwadze, że w transporcie mogą pojawić się opóźnienia związane z niekorzystnymi warunkami pogodowymi, opóźnieniami w portach itd./
Auta z Japonii są wyjątkowe, ponieważ japoński rynek motoryzacyjny jest szczególny w skali całego globu. To właśnie tam można znaleźć prawdziwe perełki. Japończycy są znani ze swojego szacunku do wszystkiego co ich otacza, dlatego auta z Japonii cechują się idealnym stanem technicznym. Samochody w Japonii traktowane są jako hobby, a samo posiadanie auta z kierownicą po lewej stronie w kraju kwitnącej wiśni uznawane jest za luksus i samochody te są wykorzystywane głównie weekendowo. W związku z tym samochody te posiadają niski przebieg. Prócz tego z racji innego klimatu panującego z Japonii, samochody te posiadają dużo lepszy stan podwozia aniżeli ich odpowiedniki z polskiego rynku- Często spotkamy przypadki, gdzie samochód wygląda lepiej aniżeli paroletni europejski egzemplarz.
Tak, na japońskich aukcjach dostępne są samochody z kierownicą po lewej stronie, ale niestety, w ograniczonej ilości- jest to około 1,5-2% znajdujących się tam pojazdów. Głównie są to pojazdy marek: Mercedes, Audi, BMW, Porsche, Bentley, Lincoln, Chevrolet, Alfa Romeo, Ferrari ,Lamborghini, Cadillac
Samochody azjatyckich marek: Mitsubishi, Nissan, Lexus, Kia, Subaru, Toyota również znajdziemy na aukcjach, są to natomiast egzemplarze z kierownicami po prawej stronie!
Z faktu chęci posiadania przez Japończyka takiego samochodu co będzie świadectwem wysokiej majętności właściciela. Te samochody, które mają kierownice po lewej stronie są egzemplarzami produkowanymi w Europie na rynek europejski lecz dostosowanymi w fabryce pod rynek Japoński w kwestii radia, oraz świateł. Japończycy importują takie samochody jako nowe do siebie, lub kupują je w salonach dealerskich również jako nowe.
Nie, naszym motto jest to by klient mógł mieć dowolność, oraz luksus wyboru dowolnego samochodu z drugiego końca świata na miejscu.
Poprzez domy aukcyjne lub grupy aukcyjne znajdują się na terenie całego kraju. Jednak osoby prywatne nie mogą kupić samochodu z japońskich aukcji bezpośrednio. Zgodnie z japońskim prawem, tylko eksporterzy i salony samochodowe mogą stać się uczestnikami przetargu. Wynika z tego, że zakup samochodu jest możliwy tylko przez pośrednika na aukcji. Niemożliwe jest uczestnictwo w licytacji osoby bez obywatelstwa japońskiego, bądź nie będąca członkiem USS.
Najbardziej popularne są aukcje w Tokio, Nagoi i Osace ze względu na ich bliskość do głównych portów Japonii. Jednak aukcyjne domy położone są od Hokkaido do Okinawy. Wiele instytucji korzysta z systemu online i specjalnego oprogramowania aukcji.
Jedynie przerejestrować pojazd. Jeśli zdecydujemy się na zachowanie dotychczasowych tablic, całkowity koszt rejestracji wyniesie poniżej 100 zł. Jeśli jednak preferujemy nowe tablice rejestracyjne, koszt wzrośnie o 80 zł, co łącznie da kwotę 178,50 zł.
Cała reszta jest wykonana przez Nas. Przy zmianie właściciela w Urzędzie klient z racji faktury nie płaci również 2% opłaty PCC.
Nie zawsze, w dużej mierze jednak tak – nie każdy Japończyk dołącza pełną papierologię do pojazdu
Najczęściej kupujemy egzemplarze z ocenami 4B, 4.5A.
– 5 → Samochód używany w stanie egzemplarza nowego, z wyjątkowo niskim przebiegiem, oraz stanem mechanicznym
– 4,5 → Pojazd w stanie doskonałym, z małymi śladami użytkowania.
– 4 → Dobry, solidny samochód, niskie ślady zadrapań, zarysowań, lub małych wgnieceń. W przypadku klasyków taka ocena wskazuje na naprawdę dobry stan pojazdu.
– 3,5 → Średnia kondycja pojazdu adekwatna do wieku i przebiegu samochodu. Od tego stanu trzeba oczekiwać zarysowań, zużycia lakieru, wgnieceń i innych skaz.
– 3 → Zauważalne zarysowania, plamy, wgniecenia, ślady na lakierze. Środek poniżej średniej kondycji.
– 2 → Stan ogólnie zły z widocznymi defektami lub uszkodzeniami.
– RA → Samochód po naprawie w stopniu zadowalającym.
– R → Naprawy są bardziej widocznie niż w autach z oceną RA.
Stan wnętrza pojazdów:
– A → wnętrze nowe, nie występują w nim żadne problemy.
– B → bardzo czyste i schludne z niewielkimi śladami użytkowania na kierownicy i siedzeniach
– C → może mieć ślady po papierosach, plamy, uszkodzenia, wytarcia, pęknięcia na desce rozdzielczej, złamania plastików. Zaniedbane, wymagające czyszczenia. Tapicerka może być wyblakła.
– D → Wnętrze do naprawy i czyszczenia. Występują elementy luźnej podsufitki.
Szukasz auta?
Skontaktuj się z nami!
W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór samochodów, dopasowanych do różnych potrzeb i preferencji.
Od sportowych coupe, przez luksusowe sedany, po praktyczne SUV-y – mamy coś dla każdego.